• Startersabonnement
  • Basisabonnement
  • Uitgebreidabonnement
  • Maatwerk abonnement
  • Particulieren

Uw volledige administratie uitbesteden tegen een scherp vast maandtarief

Uw financiële administratie uit handen geven? Dat doet u als ondernemer niet zomaar. Wij begrijpen dat. Administratiekantoor HFD richt zich op ZZP’ers en MKB’ers uit niet alleen Schagen, maar heel Noord-Holland,  waarbij persoonlijke aandacht, heldere communicatie en een vast maandabonnement centraal staan.

U kiest het administratiepakket welke bij uw onderneming past tegen een vast all-in maandtarief. Dit kan al vanaf € 60,00 per maand. 

Onze abonnementen

Wij werken met vaste all-in tarieven, dus geen verrassingen achteraf. Heeft u een onderneming in Schagen, Nieuwe Niedorp, Heerhugowaard, Alkmaar of ergens anders in Noord-Holland en wilt u de kwaliteit van een goede accountant voor de prijs van een boekhouder? Vraag een gratis offerte aan!

STARTERSABONNEMENT
Prijs per maand vanaf € 60,00

Het starters abonnement is speciaal voor ondernemingen die hun eerste stappen zetten in hun vakgebied. U kunt zich focussen op het laten groeien van uw bedrijf en wij nemen alle administratieve werkzaamheden voor onze rekening tegen een scherp tarief.

 

 

 

UITGEBREID ABONNEMENT
Prijs per maand vanaf € 95,-

Is uw onderneming wat groter gegroeid, dan verzorgen wij uw administratie met het uitgebreid abonnement. U kunt uw administratie vertrouwd uitbesteden en controle houden op uw maandelijkse lasten. Dit abonnement is voor ondernemingen met jaarlijks maximaal 550 in- en verkoop facturen.

BASISABONNEMENT
Prijs per maand vanaf € 75,-

U bent al enige tijd de trotse eigenaar van een mooie onderneming, maar bij een groeiende onderneming hoort ook een groeiende administratieve verplichting. Met ons basis abonnement is alles tot in de puntjes geregeld. Dit abonnement is voor ondernemingen met jaarlijks maximaal 350 in- en verkoop facturen.

 

MAATWERK ABONNEMENT

 

Uw administratie op maat. Heeft uw onderneming jaarlijks meer dan 550 in – en verkoopfacturen, heeft u een VOF of een BV, is er sprake van achterstallige administratie heeft u een controller nodig. Wilt u een offerte op maat? Ook dan spreken we heldere vaste tarieven af.


 

Zo makkelijk kan het zijn

1. Scan uw facturen

Mail uw facturen en bonnen naar ons toe

2. Wij verwerken uw administratie

Wij verwerken al uw facturen, bonnen en bankmutaties op de juiste manier

3. Wij doen uw aangifte

Wij doen uw belastingaangifte zodat u zich daarover geen zorgen hoeft te maken

4. Altijd inzage

Altijd en overal inzage in uw administratie via het online boekhoudpakket.
Heeft u vragen kijk samen met uw boekhouder direct mee.

 

Hoe werkt het >

 


 

 

Contactgegevens


Administratiekantoor HFD

Dorpsstraat 14

1769 HB Haringhuizen

info@administratiekantoorhfd.nl

06-46202403

Routeplanner

Neem contact op


Informatie


Abonnementen

Hoe werkt het

Nieuws

Algemene voorwaarden

Contact

 

Social media


 

 


Copyright 2021 - Administratiekantoor HFD
Inloggen | Webbly - Eenvoudige website | Ziber - Mobiele website met CMS | Codesign - Webshop Schagen